Наукова публікація викладачів ННІ
- Автор: Луценко Галина
- Прочитано 1442 разів
Результати спільного дослідження докторок педагогічних наук, професорок Ніни Тарасенкової й Ірини Акуленко (ННІ інформаційних та освітніх технологій) та кандидаток педагогічних наук, доценток Ірини Куліш і Ірини Некоз (ННІ іноземних мов) побачили світ у знаному виданні «Revista Educação & Formação» (Бразилія), що індексується базою даних Web of Science.
Стаття «Instructional Project for Integrated Mathematics and Language Learning (MLIL) for future Mathematics teachers» присвячена проблемі інтегрованого навчання математики та англійської мови (MLIL) майбутніх учителів математики. У статті авторки акцентують увагу на поліаспектності проблеми застосування моделі MLIL, яку відзначають і в наукових студіях, і в практиці навчання, та виокремлюють дидактичні «больові точки» розробки якісних навчальних матеріалів (LM) для MLIL. А насамкінець обгрунтовують висновки про: важливість інтегрованого навчання для формування математичної та мовної компетентності студентів – майбутніх учителів математики; специфіку елементів програми, що відображають математичну та лінгвістичну складові цілей, завдань та очікуваних результатів навчання; важливість узгодження контенту MLIL і поточних потреб студентів на кожному етапі створення й застосування дидактичних напрацювань; особливості розробки дидактично виважених засобів навчання, зокрема в е-форматі, та їх успішного використання в освітньому процесі.
Текст статті: https://revistas.uece.br/index.php/redufor/article/view/8362